Klant VM

Idag har jag gjort en riktigt klantig grejj. Den hade lätt platsat i klant VM. Vi kanske tillochmed pratar pallplats här .. Så här var det. Jag skulle äta mat och hittade lite fisk o Broccoli soppa i kylen (tänk er smaksattvatten med bitar av fisk och stora broccoli kvastar ) . Ställer in en till bredden full talrik i mikron. Allt är frid o fröjd. Jag börjar äta min soppa . Allt är frid och fröjd. Bok och tänt ljus. Mysigt! Eftersom broccolin är stor så börjar jag dela en kvast med min sked. Sekuden senare ser jag hur min tallrik tippar och hur det börjar droppa på mitt ben. Räddar tallriken och ganska mycket soppa. Börjar torka med papper, tar en ny pappersrulle .FIxar och donar, är lugn och ska börja äta igen. Sätter mig vid bordet.Nu så, sånnt häder.. Känner att duken är lite blöt så jag stäcker mig eter pappersrulle för att torka, helt plötsligt,( förstår fortfarande inte hur det gick till ) Så har jag doppat halva rullen i soppan och vält tallriken ännu en gång. Denna gång så är skadan större . Soppa över hela byxan. På benen. Över boken. Över hela VItidnigen . Japp, det var ju kul så länge det vara ,det där med att vara ny duschad. Jag skyller på Kåvepelin. Att vara så här klantig liknar ju verkligen inte mig ;) / Erika

Kommentarer
Postat av: Viveka och Rolf

Nu verkar det plötsligt ganska blaha, blaha att tappa en toarulle i toastolen före spolning som jag gjorde häromdagen.

2011-01-29 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0