dumbulle väder, har iaf köpt en till fil idag


shit pommes, vi har blivit jättedåliga på att uppdatera igen ! Men det händer ju liksom så mycket här nu, jag och erika är på väg att ta studenten och då kräver skolan en hel del ifrån en som tusen prov och inlämningsuppgifter och tal. Fast snart är den där pluggångesten över och då har vi sedan 2 roliga veckor kvar bara :) Ska försöka ta bilder och uppdatera bättre vad som händer .

Annars har jag vart ute och sprunga en timme i regn/hagel/storm/allt jobbigt man kan tänka sig. Det lilla roliga är att jag lyckades pricka exakt den timmen då det var katastrofväder här ! Nu är det sol, och innan jag sprang ut var det också sol. shit pommes ibland har man flyt....
Sitter i handduken och fryser nu, vilket jag säkert kommer göra resten av kvällen nu. Haaa bittert men sant


byeee
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0