lite för långt inlägg

Ja fantastiskt må jag säga, Erika skall från och med i höst förknippas med Ingesund, ett mysigt ställe på gullig lite ö i Värmland, sweet ! Lite avis blir jag allt att hon redan fått reda på vart hon ska ta vägen, själv måste jag gå och väänta och väntaaa för att få höra något från mina universitet. Snälla gud, dig som jag läst om i religonsboken de senaste 5 timmarna (ja det är sant, minst 5 timmar.. man jobbar inte så effektivt när datorn och fejjan står bredvid) låt mig få komma in i Örebro. Utifall jag vill gå där ! Haha, jaa man är då fundersam över vad som ska hända härnäst

Fast en sak är nu säker, STUDENTKRYSSNING för mig och tre brudar till ! eller jaa för mig och resterande årskurs 3 , men i hytten får jag gos med inga mindre än Sambosen ofc, johanna och alexandra :D ! hur bra? för bra
Tack Rizgar. Tack Rasmus Berg. Tack mamma och pappa som har insett hur stor och vuxen jag är. Tack


men aaaaah, vägra vända på dig då dummbild!!!
Aja men ni fattar poängen, en gammal goding på mig och thilda när man mår sådär superbraa så att dubbelhakan till och med kikar fram !
hare gött det har jag
byee
/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

AWE FUCKIN SOME SKULLE JAG SÄGAAAAAAAAA!!! hihihiihihih

2011-05-04 @ 23:31:35
URL: http://johannasarenmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0