pensionärs Erika

''
Önskar att man hade i handen ,

Happ. Här sitter jag i soffan och gör absoult ingenting, förutom att äta kexchocklad då.
Jag har blivit en godis gris, kommer säkert smälla upp mig till en ballong innan studenten. Men då kan jag ju alltid flyga iväg med vinden o se allt från molnen,sväva runt . Om jag blir en ballong alltså!
Fast förresten så är det en dålig idee, min balklänning är inte till för en ballong formad tjej.
Skitsamma mat är gott.
Jaaa vad händer sen då? Det kan man undra. Det finns ett x antal saker som jag borde göra, typ som att gå o bajsa. (okej där fick ni veta lite mer än ni ville kanske ) .
Okej here is the list of today ( the rest of it )
* Toa
*Sova
* Städa o packa upp
* vara med syrran
* Gå på styrkan
* Äta ?
* Äta

ätaätaäta, alltså herregud det enda jag tänker på är MAT !! det snurrar run tusen tankar i huvudet och massor av olika saker om framtiden o dåtiden osv, så mittemellan allt hoppar det upp en tanke på glass, ostkaka, kyckling o currysås (som jag aldrig äter ?) ,Pizza ,mackor ,fil ,grillat. Jag lider kanske av matbrist, av det lindriga sorten då såklart. Nu ska jag verkligen göra slag i saken, gå på toa o sova.
Jag har det jobbigt .


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0