Burning in the knutes

Så händer det igen. Jag sitter vid datorn fast jag egentligen inte har tid ,vilket kommer leda till en enorm stress om ca 15 minuter då jaa kommer springa runt i lägenheten ,vara förbannad på mig själv och tänka saker i stil med ;
 - HEREEGUD nu är det brottom
- Jäääääääääääääääävlar vart är mitt buss kort 
- Nej men för sjutton jäkla gubbart VART VART VART VART är mitt BUSSKORT !? 
- Ska jag ha dom här skorna ? Ska jag byta skor ? Ska jag byta skor ? ska jag byta skor ?
- Erika Edvardsson nu är det DU som går ,det är brottom.
- Vart la jag mobilen nu då ? Mobilen mobilen.. Jag hade den för 3 sekunder sen. VART ?

Ja ungefär så. Klockan är kvart över 9 och jag har nyss tränat cykel i 2 timmar ,ja jag gick upp ganska tidigt ,ja jag är ganska nöjd med den bedriften. Ja i allafall om en kvart måste jag cykla till jobbet ,då ska jag ha duschat ,klätt på mig ,leta rätt på alla saker i väskan osv. Men ja allt handlar bara om att jag kommer att komma till jobbet lite svettigare än vanligt..

ÅH nej nu lär jag faktiskt gå. My Duty calls on me . typ så.

Huj
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0