Badabadabada

tjoohosan everybody :D

Today så hare första vart lektion MAQ styrka med skidgym åter lektion ( ännu en allmänt konstig lektion med Gayet) , och till sist träning med skidgym. Idag blev det simhallen igen , fast dagens mål - ramla ur en kajak och rädda din kompis. Jag och sambon erika körde såklart tsms , jag fick börja med att rädda erikan ur det hemska vattnet och lyckades finfint måste jag säga ^^ bättre än livräddningen med sim då jag råkade ge Erika en sådär tre kallsupar.. menmen sånt händer! Erika räddade mig ur vattnet också , topp. När vi hade gjort alla "måsten" var det fritid i simhallen , Oooooo rutschbanan here we come! Resulterade i en kö med massa skidgym elever och galna skrik inifrån det bamse stora och superduper länga röret :D
Men lite nytta också , jag har lärt mig att simma crawl , eller ja nu vet jag hur jag borde göra iaf , efter att proffset själv - JOHANNA SARENMARK har visat mig ^^
Efter denna hårda träning så åkte jag och erika in på stan och gav oss själva våran väl förtjänta belöning , godis godis godis! Det är faktiskt Fredag.

hej hå nu ska vi laga mat , pysss

Gudis<3
smaskens!

// CHF 2

Kommentarer
Postat av: proffset

mera simning!

nu kan ni simma gullisar, och inte vilka simsätt som helst, utan frisim och halvfjäril, Nice :D<3

2008-10-03 @ 17:34:09
Postat av: Mats Edvardsson

ja dodis är ett måste

2008-10-03 @ 19:32:04
Postat av: angelica

ah jag å anna maria såg kajakerna ligga i simhallen igår, vi tänkte ta dem å mosa motionsimmarna elelr göra en vända i bubbelpoolen..

2008-10-03 @ 20:43:49
URL: http://angelica.hevox.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0