16/9

Ciaaao allesammans ,

Här är vi sjuka hela högen , så fick bli en rask promenad imorse istället! ;D Jag,johanna och erika körde en finfin runda runt Mora centrum , när vi plötsligt drog oss in på campingen och upptäckte en lekplats. Vi kunde inte annat än stanna till där ^^. Jag hittade då en väldigt cool "lekgunga" som fick lov att provas direkt!  , den var najs.
Efter det blev det lite Italiano med Peter , Salve, come ti chiami? Och sen favvolektionen med den absoluta favvo läraren , Lena Maria Gayet , en av dom mest underliga lärarna man kan skåda. x)

Det bästa idag var i alla fall våran skönsång nere hos grabbarna här i 14A. Jag och erika vs johanna och frida dvs , curry mot stentorp! :D Det var allt ifrån Magnus Uggla till Cher , underbart och killarna älskade det. Tycker ju att curry vann den s.k  turneringen då , eller vad säger Stentorp? Tyvärr blev vi "utslängda" av dom efter en sådär 4 låtar.   INTE pågrund av våran sång , utan för att det var tvkväll för boysen. Tvkväll för dom - nada Singstar för oss. Nu sitter jag och sambon i varsinn puff  , erika med lite kvällsmat och jag med datan , Samtidigt som vi kollar på den ultimata svenska filmen/serien. (: Nu ska jag ta och hämta mig lite gott , fil och macka , smaskens!

Hoppas ni alla har det bra och kom ihåg gudis är med oss :)

Kommentarer
Postat av: stentorp

host

VILKA VANN EGENTLIGEN? ;)

host

puss på er

2008-09-17 @ 15:52:37
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Anonym

VI KROSSA ER! ;)

2008-09-18 @ 12:16:47
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Pappsen Mats

Ja tant doktorn är inte så snäll som frabror doktorn...

2008-09-18 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0