You are my sunshine you are my sunshine na na na naana

OJ! JA! YES! Och sen sprang jag upp ur sängen imorse! Det här är det alla har väntat på, det underbara påskvädret! Jag tänkt att jag skulle gå ut och fota lite, kom inte längre än altanen, men ojoj nu har vi fått ett par jättesöta hästar på andra sidan ån (:
Åh vilken härlig dag detta ska bli, väldigt snart ska jag äta en god påskfrukost, sen steka och senare ikväll drar jag ner till rättvik troligtvis och träffar lite folk, ohoo.


hästara gömmer sig aningens men man kan skymta två svarta hih,

nej nu ska jag äta, vi hörs senare ikväll och då ska jag lägga upp massa bilder på folket jag träffar ,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0