2 och nästan en halv dag kvar till sommarlov!

Ja, när man tittar ut så är ju inte vädret det bästa, men vad gör de? Det är ju snart sommarlov, och det kan inte kännas annat än UNDERBART.
Tänk att det känns som om det var igår
Vi sprang flera mil ute i skogen med en s.k fadder(insparken)
vi stod på linjen
vi blev nollade så de bara skrek om de
vi misslyckades på Tuna Tings tävlingar p.g.a träningsvärk från nollningen
vi började i en ny klass med nya kompisar
vi flyttade in i en alldeles egen lägenhet
vi var på Ica-MAXI med 30 andra skidgymare
och massa mer !
Och nu snart är det här allra första året på Mora Skidgymnasiet förbi
puss på alla

Igår hade vi i alla fall en toppenkväll här i curry ! Först så lagade jag,erika å thilda paj , och vi gick ut och hälsade på Curry Treffenberg igen medans vi väntade på thildas tåg .
Sen kom Sebbe och jakob hit , och de blev en hejdundrans tv-spels turnering ! Och om jag inte minns fel så tror jag att jag tog hem det med flest vinster ! :D Inte mer än rätt, har ju fakitskt växt upp med det här spelet (:

Nu ska jag snart dra mig till skolan
/ m


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vavavavava? neeej du det va allt jag som vann mest :D

2009-06-10 @ 13:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0