NAT-reading and listening

Ja lite speciell dag idag, har bara haft " en lektion" , nationella reading och listening. Allt gick bra men listening var helt knas, efter ett tag när skivan börjat spela så lät det helt galet, någon knasig störning ! Inte vad man vill ha vid ett nationellt prov !
Nu sitter nog erika med sin BF klass på föreläsning och jag själv ska snart ut till bussen som ska ta mig till rättvik, där ska jag träffa mammi och vi ska uträtta lite ärenden, sen halv 5 ska jag, erika och thilda fixa lite med vårt sommarjobb (Y) Så ser dagen ut några timmar framöver :) Kommer nog ett inlägg senare ikväll , kanske med lite bilder också, vi ska troligtvis ha en pajkväll med 20b:arna :D Och förhoppningsvis några till , tipp topp
PAJ
Ha en fortsatt bra dag ,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0