SoftisSöndag

Idag vaknade jag klockan 12. Så länge har jag inte sovit på ungefär ett år !
Jag släpade mig till köket , gjorde lite frukost , tog täcket och damp ner i soffan med fjärrkontrollen i högsta hugg. Efter ett avsnitt med idol så känner jag att det grusar i ögonen , tänker att men herregud jag kan inte lägga mig och sova igen , klockan är snart halv halv 2.
Men min talan i den frågan var inte speciellt stor så jag somnade om med en soff kudde på huvudet och en under , vaknade igen runt 3.
Då gick jag till Maries rum och tänkte att jag skulle släppa in lite ljus i lägenheten , vilket misstag. Det var lika mörkt ute då som när jag gick och la mig. Resultatet blev att min rumpa atomatiskt intog positionen i soffan på .

Nu är klockan halv 5. Jag sitter fortfarande i soffan , och jag skulle kunna somna om igen !
Som tur är så har jag gjort engelska läxan .
Och nu ska jag faktiskt ut och träna ! hoho.

Sen bör det tilläggs att Marie vaknade ca kl 9 igår. Sedan sov hon en liten tupplur mellan två och kvart över sju.
Vi ska nog lägga oss lite tidigare . Nästa vecka . :)

Slutar inlägget med mina 2 fina kompisar när ,vi är som snyggast  .
hihi Puss !



/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0