Glasögon

Jag bad till gud. Sa - Godegud säg att jag har syn fel.
Överslätade det hela med - Gud har inte hjälpt förr ,hoppas jag har synfel. Utan någons hjälp.

Åh så hade jag det!!! TACK ! Någon?? Men fan TACK. ingen mera huvudvärk.
Åh åh åh.
JAAAAAAAAAAAAAAAA. det är lyckans dag.

Velig som jag är kunde jag såklart inte bestämma bågar på engång, tog med mig 4a par hem..



Det finns ett par till men den bilden vägrar komma upp.

Och sista nu, Angelica undrar varför det är så tommt på stranden på filmen , jo klockan är runt 7. Alltså är ingen kvar och solar.


Huhhj

/E

Kommentarer
Postat av: JoseFine

Jag tycker du ska ha bågar Nr. 1 =D

puss !

2010-09-04 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0