plugga

skrev prov, cyklade hem
soolade
tvättade
pluggade
pluggade
pluggade
hängde tvätten
la in en ny
pluggade
hängde tvätten igen
pluggade

Annars då, jo jag pluggar, typ tre ämnen samtidigt som alla ska vara inne och klara imorgon...
Annars då, nej jag mår inte så bra, har ont i huvudet och har fått lite feber !
Fast nee nu lät det bittert, jag är ju egentligen väldigt glad nu, för vädret är bra och allt är bra:) Bara Erika som fattas här i curry för att det ska vara komplette.

ja förresten, hittade en gammal goding på mina kära vänner Johanna och Frida . Hahaha åh loove Dala-Dubbeln (Orienteringstävling) för er som inte vet.
skjut mig inte brudar
byee
/m

Kommentarer
Postat av: johanna

O M G

OMG

OMGOMGOMG.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH

2011-04-18 @ 21:21:56
URL: http://johannasarenmark.webblogg.se/
Postat av: frida

ahahahahhhah döööör.

sprang vi runt sådär? fattar man ens vilka vi var??hahah

2011-04-19 @ 13:32:41
URL: http://fridaeleonor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0