Skidgymgalan

Hejsan hoppsan !
Tänkte bara berätta att jag, marie är tillbaka i Mora. Mina 6 dagar i Polen har vart brabra, jag har orienterat massor och lärt mig tusen nya saker, speciellt om de polska skogarna och att vildsvin är stora som hus .
Jag och Erika har kommit hem från den årliga Påskbanquetten (stavas det så, eeh?), annars med andra ord Skidgymgalan . Det var trevligt, blev tråkigt nog inte nominerad till något, men Erika kom i alla fall hem med två par nya stringtrosor som lottades ut bland oss msg:are !
Nu ska jag skriva ett argumenterande tal som ska vara ca 7 min långt och som jag ska hinna lära mig utantill tills på fredag morgon, toppen.

här har ni två asmegalyckliga skidbrudar i bruksvallarna som anser att tiden på skidgymnasiet sprungit iväg, iaf jag haha
byee
/m

Kommentarer
Postat av: erika

Saknar dig!! När jag kommer hem har vi bara typ 4 veckor kvar i curry!!!!!!!!!!! Herremindag. Våran lilla lägenhet. vi måste göra en fet avtacknigsmiddag och torka golven noga sedan. Pussar till dig

2011-04-21 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0