Längta massa till massa

Yes vi fick sluta lite tidigare ! Då hann jag att träffa jakob lite granna vilket är topp:)

Jag måste bara berätta att jag blir lite gaaalen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Här i curry och i mitt huvud och erikas huvud snurrar det peace&love, linkin park, iron maiden, sommar, way out west, varmt, bada, linkin park, peace&love, linkin park, peace&loveeee.
Vi känner att vi vill, att vi måste, för stunden har vi ett sådant där jobbigt begär !

Erika på vårt första Peace & love ! snart 3 år sedan, tänka sig

jag och thilda

Annars då, händer inget speciellt idag. Jag tänkte att jag och sambo skulle se I rymden finns inga känslor och har gött om hon vill då förstås.
byee
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0