Stans bästa Yatzy spelare

Igår hade jag en jäkligt mysig fredag. Precis så där som man vill att en fredag ska vara.
Jag och Thildistuldisbästpåplaneten gick ner på stan och inhandlade följande :
Champinjoner
Eko Köttfärs gjord på glad ko
Potatis
Kakao
Sport Lunch godis
tomater
hamburgebröd
Gräddfil
Frysta bär

Sen gick vi hem och lagade värsta goda fetaostbiffar med klytpotatis & Morötter i ung. Biffarna åt vi som hamburgare med massa mumms på !! FETTTTT !
Sen gjorde vi en klassisk kladdkaka gjord på oboy och syltsocker ( ibrist på vanligt socker ) Med dumle i .

När vi ätit tills vi sprack tillsammans med tusen ljus så kom Thildas Emil över och spelade Yatzy.
Jag förlorade, men jag öppnade dock jäkligt hårt. Hör på denna ,
2 yatzys i RAD mina 2 första kast omgångar !!
HAr bildbevis. Hur vanligt är detta ? Kan jag snälla få komma med i Guinnes rekordbok ?! Hur bevisar man att tärnigar på en bild inte bara är dit lagda för bildens skull ?
Fan om alla visste att jag inte hade fuskat så hade jag kunnat blivit känd.
Typiskt

Nu är förresten min Marre på SM och tävlar, stört coolt. Hållar alla tummar för att det har gått bra :D

/ ERIKA

Kommentarer
Postat av: Viveka och Rolf

Verkligen tjusig bordsskiva.

2011-02-19 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0