Hostehost

Min stackars lilla sambo har sabbat sitt SM med felstämplingar. Inte kul ! Jag skickar lite medlidande med vinden och snöflingorna till henne här i från Vikarbyn. För i övrigt så ägnar jag mig just nu åt att även tycka lite synd om mig själv som har blivit försyld igen...max 3 veckor sen sist så ja hurra, HURRA vad kul det känns att bli sjuk igen när man precis har tränat upp sig och börjat tävla. Men som sagt dåva. Det finns männsikor som har det värre ! Allt är ju relativt ;) Men Angelica vi ,din kära familj tackar dig så hjärtligt för den fina tysklansBacill som du komm hem och lämna. Nej men såja, jag är inte bitter. Ganska lugn och glad. Hittade ju trots allt en ny jeans jacka på mitt rum idag. / Erika

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag hade ju inte köpt nån souvenir till er så tänkte att någonting tyskt måste jag ju ta med mig

2011-01-28 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0