kååvepääliiiiiiiiiiiiiiiin



Dummadumma !
Här sitter alltså jag i soffan, klockan är snart halv 4 och dagen börjar gå mot kväll.
Idag, har jag inte tränat eller gått i skolan. Vad har jag då gjort idag ,är ju, den stora frågan förståss!
Jo det är så otroligt spänande allt som har hänt.. håll ier... Idag..
Har jag haft ont i högra örat.
Så  min sysselsättnig idag har varit att ha ont i örat.
Inte det mest händelserika ,roliga eller spännande jag gjort i mina dagar !
Menmen har fått pencelin nu mot mitt 2-3e dels infekterade öra.

TOPPEN ! Så kör vi lite fler sjukdagar.

bajs
bajs
bajs

Så . Hoppas ni förstår att jag skrev inlägget för att informera och avreagera mig lite. Inte för att jag vill att ni ska tycka synd om mig! Det är förbjudet. Som sagt, det finns andra som har det värre .

Men lite synd är det om mig ;)
haha


HUUJJHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0