9 mars=Inte vår ännu

sikken tur. Johanna håller koll på Erika där uppe åt mig, brabra.
Här i Mora har jag ingen att hålla koll på nu när så många är uppe i Boden, och speciellt inte här i lägenheten. Aldrig har det kännts så ensamt, aldrig tidigare har den vart så städad och haft så omycke saker. Jag och Erika har ju börjat plocka hem lite grejer så smått, sorgligt as hell men sant !

Måste som alla andra idag också få uttrycka mig om vädret. Ja det är usch, det nya snöfallet kom sådär lagomt när man börjat inse att ja nu är det faktiskt vår på riktigt, idag tar jag skinnjacka och converse utan tvekan. Dåligt val, det kommer inte hända igen så vuxen och förståndig som jag blivit:)

dessa tider, grymma brudar

byee
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0