BRUUUUUUUU;MMMMMM I BILEN

Godegud .
Nu är vi lååångt upp i landet. Snart har jag sett 90 mil av sveriges väg från ett bilfönster.
Eller okej, jag har inte kollat ut så ofta.
Det är ju inte så intressant med 20 mil Tallar.
Annars så tycker jag inte att bilresan till boden är speciellt hemsk alls.
Vi har en skiva med Robyn som jag har brännt.
Jag har en dator med internet som laddas från bilens Batteri.
Igår stannade vi och åt lunch på en jätte söt o bra herrgårs med en FETBRA bufee.
Vi övernattade på Scandic .
Jag har roat mig i bilen med att köra bilen och med att skriva djupa och reflekterande saker om Judemdomen.
Nu har jag dock fastnat på palestina o isrel konflikten.
Inte det lättaste att försöka reda ut bak i bilen.

Men alltså läget är BRA !!! Nu håller jag tummarna för att formen inte ska vara allt för kasst.
Men det viktigaste av allt, jag är på väg till SM .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0