Ge mig vår

och snön fortsätter att vräka ner. Det är väl egentligen förbjudet av en skidåkare som jag att säga att det gör mig ledsen, men nu känner jag verkligen för våren, värmen och att bara kunna ta på löparskorna och ut i skogen. Utan snö.
Vi fick se "tusen gånger starkare" idag på skolbio, filmen var sådär, inte så speciell. Nu sitter jag hos Jakob och kollar Chuck, inne på sjunde avsnittet nu:)

Vill även gratulera vår jarlare Gustav Eriksson som har tagit guld och brons på JSM uppe i Boden !
byee
/m

Kommentarer
Postat av: saaaarreeen

SILVER och guld faktiskt ;)))

2011-03-11 @ 00:04:56
URL: http://johannasarenmark.webblogg.se/
Postat av: marris

va bajspelle vad pinsamt ! det där får jag ändra (;

2011-03-11 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0