Mental Övertalning

jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM
jag kommer vara frisk imorgon
jag kommer få köra 5km klassiskt på SM


Apelsin-Vatten-Vila-Mat-TV-Havtornsdryck-Vatten-Villa-Kissa- Snyta näsan- Alvedon
Börjar kunna detta nu fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0