Platt-tång = lockar ?

WOOOOW hollywood
nej men wow, min plattång ! dessa fantastiska lockar har åstadkommits med min fantastiska obh-nordica :o locktång släng dig i väggen!


Annars idag, Erika och hennes klass är och besöker Rikets sal. Jag har slutat och ska skriva klart mitt projektarbete som jag måste skicka in senast imorgon, för på onsdag våra kära läsare drar jag till Polen för ol-läger ! mohahaa, hurra så nice. Dock inte att jag måste skynda på med projektet. Kvart i sex ikväll blir det måndagsstyrka, livet rullar på

byee
/m

Kommentarer
Postat av: clarren

åh jag hatar projektarbetet :( Men vilken plattång!! DEn du fick av jacob? Vilken man isf! ;)

2011-03-28 @ 18:01:56
Postat av: marris

jaaa blä. Exakt, that's my man ! yeeeah

2011-03-29 @ 09:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0