Hejhejhej

Nu har det ekat på denna blogg länge och väl.
Ho Ho Ho Ho , har det ekat och många har undrat.
VAD GÖR ERIKA OCH MARIE NU FÖRTIDEN DÅ??

Ja det är nästan så att man undrar själv. Kan börja med att säga att jag nu sitter på mitt i Thildas rum på Ingesund och lyssnar på när Viktor och Thilda pratar dalmål. Denna kväll har vi ägnat åt att gå på Musik Cafee på Norrgården och sedan har vi spelat Bubblan (kortspel) i cirka 1.30 h. på västgården. Ett roligt spel det hörrnini!

Resten av dagen så har vi haft Dans, jobbat med våra monologkaraktärer och funderat på olika saker.

Dagens mat var ingen sensation så det böhvs inte nämnas. Men IGÅR fick vi risgrynsgröt, Sååå sjukt gott.
OM NI VILL kan jag skriva ett inkägg imorogn med ,för nu måste jag döda Viktor. Han låter alldeles för mycket.

Puss & Kram

Ps. Hej ida ;D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0