Ballkongmiddag !

Åh Solsken ,
Erika :
Middag i kvälls solen idag bby ?
Marie :
Jaaaaaaaa :D

Aa resulatet blev en god middag ,trots spillad ärtisar.
Meeen solen han gå å lägga sig , to bad 4 us .
Aja vi svepte in oss i filtar och gillade läget , våran utskit är ju iallafall riktig ögongodis .
haha


           

Utskit ! :D


   
Nu måste vi plugga Fysiologi , och det känns så. så . SÅÅÅÅ tråkigt.
Uhhaa ,

Btw har mina Päron nyss kommit upp med massa av min saker och en fixad cykel.
Jag känner mig som en liten otacksamm skitunge,
Men jag är tacksamm ,
tacktack
 :D

haha aja ,

SOLONGE snyggisar
/ E &( Marie på sidan )




Kommentarer
Postat av: MOOOOOOOOOOOOOTHILDUIUUS

SÖTNOSAAAARna!!! <33

2009-04-20 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0