Dark movies

hjälp,
jag måste erkänna att jag sitter här i soffan lite smått rädd nu. Har precis sett på Dark Water, hur mycket jag än intalar mig själv att det är film och overkligt osv så kan jag inte rå för att jag blir rädd. Jag är så galet lättskrämd, drömmer  fortfarande mardrömmar om Dead Silence, och det var flera måndader sen. Ojoj. Som plåster på såren eller nått så kollar jag på Dina,Mina och våra , perfekt film för att glömma Dark Water en kuslig film där solen inte tittar fram i hela filmen förutom några sekunder på slutet. Till skillnad mot Dina, Mina och våra, en typisk amerikansk komedi, då man knappt kan tro att regn, moln eller olyckliga slut excisterar. Skönt :)
Nej nu ska jag kolla lite till på filmen och sen sova, kanske hinner ett litet inlägg imorn innan jag far iväg på träningsläger för resten av veckan ,

God natt allihopa
xoxo

Kommentarer
Postat av: johanna

åh, nästa vecka blir götttttt! du, jag och skogen. haha! SEE YA BBY<3

2009-04-12 @ 23:01:27
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Claes

haha Dark water va så dålig & oläskig att jag stängde av ^^

2009-04-13 @ 15:46:16
URL: http://clez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0