Fiskmåsfiskmåsfiskmås

Okejs de va egentligen inte min tur att bloooaggha just idagens men jag blev så sugen på att skirva.
För idag har jag hört fiskmåsar, hör på den , fiskmåsar ! Okey på sommaren är dom mest störande , men försjutton idag är dom helt rätt.
Just Nu är fiskmåsen het,inne, the one to love.
haha, aa eller skitsamma den ger vilket som tilsammans med dagens blå himmel en grym Sommarkännsla !
GOOZ :D

Igår var det toppen , vi var nästan först och appsolut sist kvar på dansgolvet .
Vi hade en förbannat skön kväll heltenkelt,
Tack brudar , ni är godbitar .

Hihi.
Nu ska jag sätta ihop min cykel och göra ett besök till påskägget ( igen ) .

Lev för dagen
Och Thilda, du är brabra och klarar detta , Puss !

Poosse ! / XooxoOo

Kommentarer
Postat av: angelica

fiskmåselände.. jag är snorig. fyfyfyfyfyfyf

2009-04-10 @ 12:28:35
URL: http://angelica.hevox.net
Postat av: hannis

gårdagen var greaaaaat, puss på er tjejer!

2009-04-10 @ 14:04:07
Postat av: THILDIIIIS

FISKMÅSAR , i love fiskmåsar just nu!! :D

Naaw tacks erikiss, jag klarar det klarar det klarar det! :D

PUSSS<3

2009-04-10 @ 16:05:14
URL: http://mathildastormats
Postat av: Mats Edvardsson

Fiskmås! Hmmmm! sådär mysiga!

2009-04-10 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0