Golfmysis

EYYY Blogga.

Happ här sitter man och tror att Sambon har bloggat om dagens händelse, men vart hittar man henne ?
I Soffan och latar framför en Film med Pojken.
Konsekvenser av att ha pojkvänn kära vänner  ; )

Så ja , då får helt enkelt jag berätta om våra dolda golftalanger som vi visade upp idag.
Vi hade golf på specialidrotten , och stund tals måste jag faktiskt mot min heder erkänna att det var ganska kul !
Iallafall dom gånger som man lyckades få iväg bollen i en fin båge över 50 meter.
Jag har aldrig i mitt liv ,av egen kraft, fått i väg ett runt föremål så långt.
Det känns fanmejbra .

Men Hörrni , ingen oro, jag tänker INTE bli en golfmysis med beiga shorts ,rutig tröja och Keps med hästsvans som sticker ut genom hålet.
Dont wurry , jag blir en aldeles för stor fara för greenerna när bollen inte gör som jag vill.

Här kommer lite pix , Enyoj :D



'





åt vilket håll flög bollen ? - Ditåt

  


Sovsött
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0