Lunchis !!

Ihhooo Så nice väder just precis nu , vill bara ut och soooola !
Har lunch rast just nu och, det suger  men jag måste faktiskt diska .
Så allihopa , här kommer några ord från jakob och Joakim som åxå sitter här och filurar
;

woohoo jag är den första som får gästblogga !!! och får till och med lägga ut lite bilder som kommer här ..




tyvär blev det inte så lång inlägg för vi ska till skoaln och våran härliga BF med Mona månsken !! :D Älskaaar henne !! ^^,
men jag kommer tillbaka ikväll tror jag :D! haha

och avslutar som den andra härmapan ;)

xoxo 
/ J

Kommentarer
Postat av: delägare till denna blogg, maawriee

hahah, pojken min vad duktig du är på att blogga! Du ska definitivt få skriva mera här! nica pics jag hittade på min kamera åxå (;

2009-04-23 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0