SÖNDAG

Ojj ojj ,
Erikan<3:
"Glöm inte att blogga"

Så nära att ja glömde, men ajsan bajsan inte då :)
Idag så har ja spenderat en tredjedel ute i skogen, en tredjdel i bilen och en tredjedel i Mora. Tänka sig att man kan hinna med så mycke på bara 1 Endaste dag!
Måste berätta om min helg som orienterare i Upplands terrängen. Sammanfattar det med KULIGT VÄRRE. Sprang min första tävling igår och kom 4:a jajjemen, första D18Elit tävlingen, (skicka ett mejl eller skriv en kommentar för vidare information om detta). Kan ju inte heller klaga på gårdagens väder , vi drog en sväng in till uppsala city och folket där verkade inte heller vara allt för missnöjda eftersom en del faktiskt hade bara ben och shorts eller kjol Eller till och med klänning !  Idag kan ja tyvärr inte hylla vädret i Uppland lika mycket, molnigt så långt ögat kunde nå, fast regnet höll sig borta . Jag och min kära vän Johanna har följt Jakobs tips nu åxå , vi sov middag i 3 timmar i bilen. Skönt att sova bort hela bilresan, gick så snabbt hem, nästan som en tidsmaskin eller dyl. (Y)
Idag så spenderades min kväll med jakob å det var mys (: Och nu sitter jag här och bloggar Och hoppas jag att min sambo ska krya på sig å komma upp hit till Mora snarast , jag vill definitivt inte handla "själv" imorn för fjärde gången , nejnej .

Jag och Erika håller vad vi lovar , har lyckats lägga inte ännu ett inlägg i våran fina, lila-rosa, underbara OCH framförallt spännande blogg ! Vet att det kom aningen sent, försent. Men det räknas som söndag, för att det skulle bli enkelt att förstå så skrev jag SÖNDAG med stora bokstäver som rubrik .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0