Tussilago

Ja, idag påväg hem från påsklunchen har jag lyckats se ett av dem tydligaste vårtecknerna, vårblommorna. Och vilken är det jag menar om inte självaste tussilagon! Jag har bildbevis jada. Den här dagen har bara sprungit iväg, efter påsklunchen så åkte jag och min kusin Magnus till mora med tåget, jag skulle tillbaka till lägenheten och städa lite och hämta några grejs, ojj så mycket folk det var på tåget! Nu sitter jag i alla fall här hemma och ska äta lite ost och kex :) Måste också meddela att detta är ett av mina sista inlägg för sådär en vecka framöver :(
Men min kära delägare, sambo och bästis kommer ta över på ett exemplariskt vis. hihi

Btw, vi har Disney Channel :o yeah yeah



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0