En trevvlans kvälll iaf,

Eeeee-yho la blogga !

Nu är jag hemma igen efter en sväng till rättvik och en najs kväll i mora .
Irättvik gick jag först runt på stan ( centrum ) och fixade massa nödvändigt , som syngrejj till körkort ,batteri till klocka mm.
Och äntligen äntliiiiigen har jag aktiverat mitt bankomatkort , H u r r a för mig (:

Efter en stund hade Thilda färgat klart sitt hår så jag mötte upp fialottan ,vi drog till Jenny som har fått finjobb på  ,
Sibylla .
hihi, tyvärr ville hon inte vara med på kort i sin söta keps ,





Livsnjutarklubbens grundare ;) , hehe

J

Runt 5 så tog vi vårat pick o pack och tog bussen upp till Mora ,där gick vi runt på stan , var allmänt snurriga i huvvudet och snackade en massa .
Efter att vi lånat Caffestugans super sköna plast stolar ett bra tag tog vi oss till kragen och gick till Koooooonuum .
Där stog vi rätt länge och stirrade på en massa frukt & skrattade, tills vi valde lite dittådatt  :)
Sen mötte vi upp Claesss och drog vidare till lägenheten,
Och hör och häpna ,
Mark levde !
Efer ännu några kritiska dygn utan vatten trodde jag faktisk att våran kära blomma sett sin sista stund i livet.

Lite senare kom även Ditte ,  vi fixade ihop en fin fruktsallad och lite bröd.
Vidare så bestod kvällen av en massamassa snack . :D
Och aa .

Thilda du e en starking, <3

Nu bakar min lilla mammsing bullar ,så jag ska nog gå å glutta lite på skönheterna,
Hjaa vi hörs , pusshejsvejs

/


E
 

Kommentarer
Postat av: angelica

erika vad har du gjort med ditt hår?

2009-04-15 @ 13:25:22
URL: http://angelica.hevox.net
Postat av: Stina

Erika är ju fin i håret! och fin fina kläder också, du passar bra i dem. en riktig pingla!!

2009-04-16 @ 13:10:01
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Mysig blommig scarf :)

2009-04-16 @ 13:14:49
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0