Gutenmorgen alles ,

GODMORGON bloggen :D

Ännu en grågrå dag , men saksamma imorrgon kanske solen tittar fram,
Då jag ska åka bil hela dagen men ändå.

Okej herregud vad töntigt det känns ,
men jag har faktiskt tagit kort på min frukost som jag snart ska stoppa i magen.
tadammm, ingen skolveckagrötfrukost här inte ^^





Ja som sagt the breakfast is calling , tyvärr kokar mamma potatis så hela huset skakar så  morronmys kännslan är inte så storslagen .

Meeen Vi hörssenare ,

Tingaling !

/ E

Kommentarer
Postat av: Stina

Wow, vilken bra frukost! ägg och allt :) hihihooh får vi se en dagens outfit bild på erikan sen? :D nu när du ändå är igång med dagens breakfast liksom. puss på dej<3

2009-04-16 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0