Save my day,

Hejsansevejs bloggisch !

Nu är jag hemma¨från en dag med bästaste Thilda ,och jag kan lova att jag är rätt mkt mer solbränd nu är innan jag .
Hihi , vi är solgrisar minnasan !

Jag hade tänkt mig en riktig långfruskost idag , men efter som bussarna från viakrbyn på lördagar är hyyyyfsat begränsade blev den inställd för en spring tur till bussen.
Men Det gör inget för annars hade Thilda hunnit sola mycket längre än mig .
haha, ah iallafall klockan två började hennes Musikal träning .
Så efter den luffsade vi och Christoffer runt lite i rättvik , tyvärr vad det välldigt lite folk ute.
Det kom ialllafall fram en vit liten gubbe som viskande ( Och välldigt nära ) gav oss frågan om han kunde få en kram.
Vi avböjde lite snäll och till våran lättnad vandrade han vidare men en ryck på axlarna.

Tillbaks hos thilda hade hennes pappa grillat, så det var najssss och gott (:

Sen avslutar jag med ett passande citat från Thildis,
Fuckyoufuckyoufuckyoufuckyou !


Här kommer lite bilder

/ E












Kommentarer
Postat av: Maaathilduuuus

Tack för en topnotch dag gullfia :)

Pusssse<3

2009-04-26 @ 20:55:49
URL: http://mathildastormats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0