IBG Boys

Oh jag gillargillar Spotify !
Ligger i Syrrans säng och lyssnar på musik, det är vällidigt skönt .
Och inte att glömma, hennes säng är välldigt skön, 
plus att den är så där stor så att man kan snurra runt och vifta med benen hit å dit , utan att ramla ner på golvet .

Jag har nyss kommit hem från Mora ,där jag spenderade några timmar med Jakoub å Jouakim ,
dom försökte äga ut mig på innebandy men ack vad dom misstog sig .
Bildbevis på mina trix kommer lite senare i inlägget  ;)
Dessutom fick jag låna Idas sladd till min Ipod , det är great för jag har tappat bort min...
Så det är väll bara i sin ordning antar jag , hittar förresten inte mina nycklar heller.

Så om någon hittar dom finns det bröd i frysen och en halvrutten kokosnöt i fruktkorgen .
Bara att ta för sig , och passa gärna på att gör rent vårat äcklia avlopp åxå ,
Enyoy ! haha



Nu ringer btw storasystern , 
här kommer lite bilder

Pussshey 

/ E












Kommentarer
Postat av: angelica

aha en sååån klocka.

veet min säng är bäst i hela världen. så stor att den tar upp hela mitt rum

2009-04-16 @ 20:57:01
URL: http://angelica.hevox.net
Postat av: jakob

Korpen here we come ^^, !

2009-04-17 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0