Donkey Kong <3

Trallala lilla molntuss  nu ska du få en puss !

Läget Just nu :
Korven sitter i soffan och spexar med sitt glitter,
Jakob försöker spela im yours på gitarr ,
och jag sitter i min gose fotöjl och har nyss hafte ett mycket givande samtal med min syster,
hon skulle äta fisk med parika den lilla rakkarn.

Ja så läget är rätt så lugnt , vi har nyss gett upp vårat pluggande , och ja vi är liiiite lata.
Men livet blir nog lite roligare om man är lite lat.

Nu får jag skit för att jag är så dålig på tv spel från gitarr soffan ,
jag kan inte hjälpa at min talang inte ligger i små plastdosor .
Så nu måste jag troligen ställa upp på ännu en förnedrande Mariokart tunering, men en dag så släpper det .
Och då får dom passa dom små skitungarna !

MOHA :D

Pussshejs tjockisar

/ E

Kommentarer
Postat av: friiddoliiinen

du och jag erika, vi har en egen klass på tv-spel och i den klassen är vi BÄST! ;D

2009-04-21 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0