Gröööt.

Ett plötsligt glädje ryck har infunnit sig .
Jag är så glad ! Och det är så roligt.
Jag har nyss tagit farväl av min sambo som har lämnat mig och lägenheten själva.
Så nu ligger jag och fnissar för mig själv framför datorn.

Det är sjukt snart jul ! om två veckor har vi jullov, och december har aldrig i hela mitt liv gått så här fort.
Vi har inte ens hunnit göra lussekatter än. Imorrron ska jag iaf gör risgrynsgröt ,det har jag nämligen varit sugen på i några veckor nu. Trallala.
Men om ni tror att vi inte har någon julstämmning alls så tror ni fel , vi har julkalender ,kollar på kallendern kl07.15 varje morgon ,glitter på garderoberna ,ljusstake i fönstret och lite ist för en mistel har vi polkagrisar i taket !
Tyvärr är våran granne värre. Hon har tryckt in en Julgran på balkongen, lite lagomt sne tåls att tillägga.

Det enda som fattas är snö. SNÖÖÖÖ. vi vill ha snö.
Hoppas att människorna nere i Köpenhamn bestämmer något bra så att jag slipper uppleva flera snö tomma december månader i mitt liv!

Nu ska jag sluta snacka skit . Det blir inte så bra inlägg på nämligen.
Kanske trycker in någon gamal videoblogg bara för skojjs skull ;)




haha. Hög klassiga bilder ;)

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0