muggnuggMÖGbög

Idag spelade vi upp vårat lilla bidrag till Mög för sista gången.
För er som inte vet vad MÖG är så är det en föreställning där alla från skolan får vara med och uppträda .
Ja jag och Marie styrslade iaf ut oss till Greta o Jackie på Paradise Hotel och gjorde vårat inslag.
Jag älskar att stå på scenen ! åh . :)
Mathilda var pogramledare och spelade Linda Isaksson , gryymmm var hon ! hihi.

Nu har jag nyss ätit och för ca 3 timmar sedan så var jag uppe i grönklitt på en träningstävling med Skidgym. MarrreBarre var dock inte med. Vi körde en Pureshut ( stava ?? ) ca 4 km klassiskt o 3 kmm skate. Det gick väll så där då ,med tanke på att jag var välldigt trött i mitt huvud. Bästa med tävlingen idag var bussen hem ,då man kan sitta och sjunga ohämmat till låtar som mixmegapol erbjuder. Vinter väg ,snö o mörkt.  Mys !
Imorgon ska vi baka pepparkakor med 20b + Alicia

Sova dags nu. Lite bilder från idag . :)

 









haha jajamen,

godnatt !
/ E


Kommentarer
Postat av: stina

hahah sjukt kul!

åh vad fint hår du har!! avis

2009-12-18 @ 13:40:01
Postat av: Viveka

... stå på scenen, åh!.... och när du blir stjärna finns vi på första parkett.

2009-12-19 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0