Heffaklump

Okedoke nu är  den första skoldagen efter lovet av klarad och hujedamig vad trötta vi är .
Dagen började med att 2 alarm ringde klockan 7 och fram till...7.20.
Marie gick upp lite innan så när jag ( Fortfarande halvsovande ) gick in i köket var gröten klar , great! 
Som vanligt vid dessa sjukt trötta mornar sa vi inte ens godmorgon till varandra, utan båda åt frukost klädde på sig och gick runt som 2st  stumma och allmänt borta heffaklumpar.

Efter maten idag blir det filmkväll, efetrsom det är ju torsdag... Lär nog bli en sånn film då man antagligen vill spy eller inte vågar titta.. Härligt de där med film.
Okey nu ser jag att Marie städar  Badrumet ( ! ), jag måste ha missförstått hennes trötthet .Bästa att jag pallrar mig till disken, så jag känner mig som en lika god hushållare. höhö.

ByeBye.:)





Erika, Marie & Thilda på teh New Year :D
Mr, Gudi s .

Kommentarer
Postat av: angelica

svart is the färg ser jag=D äntligen!

2009-01-11 @ 11:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0