En bråkdels ägande av dagen.

Tänka sig , det är visst den 24 januari idag .
Och för er som inte reagerar nått spc på detta så kan jag tala om att det är min namsdag .
Erika alltså .
Så man skulle kunna säga att bloggen har nångon slags " halv namsdag " , fast det känns en smula töntig , som att bloggen skulle vara en liten baby och så långt ska det inte gå.
En sak som är lite märkvärt är att jag inte behöver dela min namsdag men någon annan, förutom alla andra Erikor i världen , men alltså det är inget annat namn som vänligt men bestämmt ska dela dagen oss Erikor.
Fast iof är det ju massor av människor som fyller år idag, som också vill titulera 24 januari som sin egen dag.
Men ja, en liten bråkdel av dagen borde ju vara min iallafall..

Ja, det är snöstorm ute så det kommer nog bli en sånn soft dag då man inte gör annat än att gå runt i huset ,äter och gör saker som faller in så spontant.
Ganska skönt måste jag medge, då veckorna är fyllda av massa grejjer hit och dit , å sen dit & där & här & tillbaka igen.
Men de grejjer som ingår i den "massan " är ju de som gör allt skojjigt här i världen.

Och Imorgon hoppas står skidtävling på schemat. Om snön slutat yra vill säga.
Måste bara av sluta med veckans upptäckt.
Våran granntant ( kärring ) har i onsdags kväll bokstavligen úttryckt att vi står långtlångt ( möjligen längst ) ner i hennes lista av omtyckta personer.
Vi är tydligen sånna dära, citat - Jävla ungar ! ( lägg på en myckat arg betoning på orden)
Men vi gillar inte henne spc mkt heller så de så.



Btw, efter sportlovet väntar en tripp till Trysil med endel av MSG, skojjigt värre :)

Tandborsten kallar nu . 
Pussee !

( GS )


Kommentarer
Postat av: johannnnnnnnnnnnnnnna

hihi, GRATTTTIS =D <3

åh ska du täåvla imorgon, kuligt! Ni måste anmäla er till Lilla SS, utmana mig och frida i stafetten :D Puesss

2009-01-24 @ 14:08:33
Postat av: angelica

vart är tårtan babe`??

2009-01-24 @ 15:30:03
Postat av: angelica

vart är tårtan babe`??

2009-01-24 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0