en heeelt vanlig dag i Ingels................................

Åhhhhhhhh
En tröst i det här vädret är när man läser ett mejl från Maria Junevik där hon påminner oss om att det bara är 2 veckor kvar till Kroatien!! :D Och att det för tillfället är nästan 30 grader varmt där.

Annars har jag övningskört fram och tillbaka till Boda idag, går mycket bra (Y)
Sen har jag hittat mina gamla Walt Disney filmer på VHS som jag fick lov att kika lite på och det fick bli Aladdin :) Efter den så fick jag inspiration så jag ritade lite^^
Här är lite teckningar av moi!
  
som barn på nytt

/m

Kommentarer
Postat av: Frida

wohoo, vilken konstnär! finfina teckningar :D det var suuuuper varmt i finland i lördags, svettigt värre och så kommer man hem till skiten här liksom -.- MEN OM 2 VECKOR DÅ JÄKLAR SKA VI STEEEKA!

2009-06-15 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0