gokart (Y)

Jaa, idag har det vart en liten extra kul träning. Eller det började med lite bänkpress osv. Men sen så for vi iväg till gokartbanan! (Y) tjohoo älska skidgym som bjuder på det . Fast jag själv fick ju bara njuta av det från åskådarplatsen :s (dumma fot).
Men ojoj va dom körde allesammans, och bäst av alla var Alicia tycker jag ! Hon klådde en stor del av killarna i kvalen , och tror det blev en 5 plats i allra allra sista A-finalen :D Mycket stolt må jag säga . Och killarna som stod bredvid och svettades av nervositet när Alicia körde bättre och bättre tider, ja de va en syn ! Men nästa gång ska jag också vara med och klå på dom allihopa !
   
Men min bby kämpade också på riktigt braa, fast hon hade lite otur en gång så hennes gokart la av !

Snart så blir det en filmkväll här i curry , mycket efterlängtad må jag säga : )

/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0