....

Fucking
jävla
piss
hellvette.

Jag har svurit i bloggen . Det va de fanmej värt , för ..
för..
för..
Jag och marie har dragits in i någon besynnerlog sjukdom som inefattar hosta som repar halsen och snor.
Och nu har jag fått ont i högra halsmandeln.

Det är sm nästa vecka.
Idag är det torsdag, det måste gå.
MÅSTE
Jag har längtat till boden hur länge som helst och detta är så sjukt typiskt.
Men som sagt denna skit ska bort tills senst söndag annars jävlar.

Så nu har jag hotat sjukdommen .
Och kränkt den .
hoppas den tar riktigt illa vid sig och försvinner illa kvickt.

/ Host


Kommentarer
Postat av: Mats Edvardsson

Ajajaj! Inte sjuka nu! Fy!

2009-03-05 @ 21:57:26
URL: http://moveitmats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0