Änglar och Demoner

Godmorgon goooooooodmoooorgon !

Happ nu sitter jag och äter lite frukost , ingen gröt idag utan scones !
Okey inte nybakta men endag gamla är inte fy skan det heller .
Idag så har Marie sjuktanmält sig för hon har haft huvudvärk hela natten och är helt igen snorad.
Typ. Vi ,eller jag hoppas att hon är alergisk eller bara sliten .
För allas skull i denna lägenhet så hoppas vi inte att det är ett virus med den värsta smittorisken.

Ja iallafall , snart skola sen mat buss och sen Styrka. En typisk typisk måndag, och det är lite tråkigt att solen inte skiner.
Men men , den gjorde ju det igår iaf . Så lite bruare än vanligt är jag iaf idag :D hoho

Btw , var ju på Bio igår och såg den Änglar och demoner . Eftersom vi missade de första minutrarna så var det lite svårt att hänga med i början , men när man kom in i den så blir betyget på Filmen rätt bra !
Helt klart se värd :)

Nej nu måste jag kila , 

/ E  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0