Annanashuvvud

Hejhopp !
Nu är det snart läggdax igen , men tänkte bara berätta lite om dagen .
På morgonen stack jag och sis ut på ett cykel pass, där upptäckte jag att min cykel börjat knaka igen.
SUCK ! aaja vi klarade igenom passet iallafall, men usch känns som jag håller på att bli sjuk nu och det vill jag verkligen inte. Har en jätte rolig och viktig tävling i helgen .

Efter turen cyklade vi upp till Farmor och Farfar, där åt vi mat , plockade lite ved ( Jag kommer från Dalarna och då gör man sånnt ibland !;) ) , övningskörde och åt kakor .

Sen tog jag lilla väskan upp till mora, träffade Sebbe och nu sitter jag här och väntar på Korven som är ute på studdsmate bus !


Denna bild är once in a life time ! Alltså den kommer inte igen så passa på. ;)

hihi


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0