Brummmmm brumm .

Jag har kört BIL !
För första gången i hela mitt liv har jag kört en riktig bil. Det är ju iaf lite tufft ( ;
Kul var det faktiskt också, svänga ,dragläge ,start ,stopp,växla .
Och ett antal
-Men har du ingen som helst känsla i foten för hur mycket man ska gasa ?!! " 
-  Stanna..Stopp.. men STANNA DÅ !!!  .
- Du får ett försök till annars åker vi hem på engång " , från Pappa.

hehe.
Nu måste jag åter gå till disken och kontrolera att Angelica gör rätt när hon ska göra våran rabarber Pajj .



Och en Bild från cykelturen idag , Uffe ,Pappsing och Jag .


/ E

Kommentarer
Postat av: Eriiikaan

Man skulle ju inte överdriva i bloggar sa du ju! Haha! Bra kört!

2009-05-21 @ 22:21:46
URL: http://erikamarie.blogg.se/
Postat av: mar iiiii

åhhh friendi! Det ärjätte kul att köra bil! jag körde snabbt idag ^^ hihi ,

(Btw. Det är svårt att backa i en trång korsning!)

2009-05-22 @ 12:11:35
URL: http://erikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0