Champinjonsoppa , din lilla svamp

GODMORRGON !

NU har Marie och Thilda nyss joggat till Skolan , så det är bara jag och Jakob kvar i Lägenheten.
När man går Bf så får man nämligen börja halv 9 idag .hihi

Igår blev svampsoppan sjukt god .
Ett hett tipps är alltså champinjonsoppa kompisar  : )
Nu höll jag nästan på att glöma att berätta vad som hände innan soppan, men det måste jag så klart göra ,

Då var vi nämligen på möte med Johanna Bond och pratade om vårat sommar jobb.
Och aa det kom fram massa roliga saker , så det kommer förhoppningsvis bli as bra !
Teater teater och sommarsommar <3
Sen fick vi en bok av johanna med manus texter i , coola som vi är så blev vi helt konstigt jätte glada och det var nästa så jag började spontangråta . haha

Det är få människor som jag kan bli så sjukt glad av som dom här gullfiorna .


Ja iaf, på kvällen sen, efter soppan , så gick vi till Skolan och kollade på ett proektarbete ,
Det var ett gäng som spelade tuff och bra musicha :D
Efter det drog jag och Thildan en sväng till stentorp ,där kom vi 2a på spelet Pratmakarna.

OhhOOOO!

Lite rörigt så där , men kortsagt
Igår = En bra dag :D

sss-solonge
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0