Dagen cykel

Erika is back ! Tävlingen gick bra , benen och kroppen känns tippentoopppen !
PLUS ATT MIN CYKEL KNAKAR INTE LÄNGRE !!!!!!!!!
Så jäkla skönt att slippa det ,tiden med ett mystiskt otroligt störande ljud från vevpartiet är nu ,förhoppningsvis borta för alltid :D

Nu är läget så här:
Trött trött trött trööööööötttt . Men det skulle tydligen bli någon slags curry film kväll snart . Det kan man ju inte svika ,
äkta curry bo som man är .

Aaa nu måste jag släpa mig till duschen , kort inlägg men jag slänger upp en liten bild så blir det lite roligare kanske :)

Tjuuhuuuuhhhhhhopoooaa
/ E



Familjen , hahah

Kommentarer
Postat av: Stina

fy vad ni e söta!

2009-05-19 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0