*





Det finns en stjärna som är min.
Vart jag än är ,
vad jag än gör,
vad som än händer,
Så kommer det alltid att finnas en stjärna som är min ,
det kommer alltid finnas en väg att gå som är bara min .

Min Stjärna , Min väg, Mina Steg , Mina drömmar, Mitt liv .

De dagar då det är svårt att hålla minen uppe , dagar man vet varken ut eller in.
De dagar kommer jag alltid att klara.
Alltid.  Med dom jag älskar
och stjärnan som är min.

Kan jag gå precis vart jag vill !

Det kanske låter heltöntigt , men då får det väll göra det .Jag bryr mig faktiskt inte .


: )
/ E


Kommentarer
Postat av: Anonym

(y) <3

2009-05-20 @ 22:02:26
Postat av: Thildiiisen

De va jag som skickade hihi (a)

2009-05-20 @ 22:03:39
URL: http://mathildastormats.blogg.se/
Postat av: stina

stjäärnan..erikas stjärna!!

2009-05-22 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0