Erika & Marie = Hemma i Curry



Sambos , Simpley the Best !


Nu har vi nyss haft norrland styrka.
Vilken innebär 30-30-30 utan musik med en skidtränare från gällivare .
Ja.. Hoppas att man blir lite stark iallafall . För kul är nog inte det riktigt rätta ordet .

Ihelgen har vi tävlat , Marie Orientering och jag Landsväg ( Inte mtb ! ) .
Det gick så bra för oss så :D hihi

Sen har jag tametusan vartit på ett skojjs ställe  , nämligen Boda Borg .
Det var lite utöver det vanliga .  Men efter som det låg i Typ Örebro , så fick vi lov att gå upp halv 5 på söndags morgonen ,för att hinna till tävlingen .
Halv FEM, det är nästan klockan 4a och så tidigt är det förbjudet att gå upp om man inte ska flyga någonstanns, typ till Ett varmt mysigt ställe med blått hav , en solstol +3 Liter Isglass och 30 grader i skuggan.

Aja, det var en kul helg iaf . Men eftersom jag egentligen är hur trött som helst så har dagens pigg hets kurva gått ungefär som balder på Lisseberg.

...ooOOShooOOOoooaaHHhoooaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzIIIIIHHOOOOooooOOooooo....

Nu måste vi laga mat !

HEJRÅÅHHHH H  ( :

/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina ni är! heheh det där du beskrev om soligt varmt och glass och sånt låter som dit jag ska i sommaaaar! spaaaain olalaaahh!! hähäähähäh :DDD neerååh (a) pussis <3

2009-05-11 @ 21:01:40
Postat av: stina

vad fina ni är! heheh det där du beskrev om soligt varmt och glass och sånt låter som dit jag ska i sommaaaar! spaaaain olalaaahh!! hähäähähäh :DDD neerååh (a) pussis <3

2009-05-11 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0